Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 17 decembrie 2022

LA O MANASTIRE, DIN ARDEAL

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


             “Lui Todor i s-o parut, ca cel mai bun lucru in viata, este sa se calugareasca. A mers la cea mai apropiata manastire, unde era in vigoare juramantul tacerii. Cand o ajuns Todor, staretul i-o spus:
- Poti ramane cat vrei aici la manastire, cu o conditie: nu vorbesti nimic, decat daca te intreb eu. Trece un an si staretul ii zice lui Todor:
- Acum poti sa spui doua cuvinte.
- Patu' tare, zice Todor.
- A, bine, voi pune sa ti-l schimbe.
Dupa inca un an:
- Acum, poti sa mai zici doua cuvinte.
-Mancare rece, zice Todor disperat.
- A, bine, o sa se rezolve.
Mai trece un an:
- Ai din nou dreptul la doua cuvinte.
- Marg acasa.
- Asta-i cel mai bun lucru. De trei ani de cand esti aici, n-ai facut altceva decat sa te tat plangi...”

Asadar, daca vrem sa fim bine placuti lui Dumnezeu, toate sa le facem “fara de carteala si fara de indoiala” (Filipeni 2:14). Amin!

 Har, mila si pace, de la Dumnezeu! Amin si Aliluia!

                                                                                                            Preot Ioan .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog