Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 29 decembrie 2022

PILDA SERII !Bună seara, fiul meu...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Un om trecea în fiecare dimineaţă pe o stradă unde se afla o biserică închinată Maicii Domnului. Şi de fiecare dacă când era în faţa lăcaşului, privind către mozaicul de la intrare, îi adresa Fecioarei Maria, un salut scurt: „Bună dimineaţa, mamă!“
Într-o seară, după câţiva ani, a auzit un glas venind dinspre mozaic: „Bună seara, fiul meu!“
Fiecare zi e asemenea unei trepte de scară. În comparaţie cu atâtea lucruri ce-ţi sunt date an de an, o zi este o nimica toată. Şi totuşi, ziua pe care o trăim aici şi acum este treapta pe care poţi să te înalţi pentru a aprinde stelele cerului tău. Ea poartă numele de rugăciune. Dacă nu primim răspuns la rugăciunile noastre făcute, este pentru că de multe ori nu aşteptăm acest răspuns şi ne grăbim în a-l primi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog