Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 1 mai 2023

... ISTORIOARA ... MORALIZATOARE

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



🙏 Se spune ca un om a ajuns in iad, insa, odata ajuns acolo, acesta si-a dorit sa existe in acel loc si o Biserica Crestin Ortodoxa; cu toate ca era un om pacatos, fusese osandit, totusi, il iubea pe Dumnezeu si voia sa se roage. A inceput asadar, sa masoare locul pentru a pune temelia.
 
Un diavol vazandu-l, l-a intrebat ce vrea sa faca, iar omul i-a raspuns: «Uite, voiesc sa zidesc o Biserica Crestin Ortodoxa in care sa ma rog». Cand a auzit, diavolul s-a nelinistit - cum sa zidesti Biserica in iad?! A incercat el sa-l impiedice in fel si chip, dar n-a reusit. Atunci a chemat si pe alti diavoli, dar nici aceia n-au fost in stare de nimic. Infricosati au dat de stire lui Lucifer, mai marele lor. Acesta i-a adunat atunci, pe toti diavolii si l-au aruncat pe om din iad afara, ca nu cumva sa zideasca Biserica.
 
Asa si noi, zidim Sfinte Biserici Crestin Ortodoxe, pentru a preschimba iadul (de pe pamant) in Rai. Iar de nu vom izbuti sa preschimbam iadul in Rai, totusi ceva tot vom izbuti: SA NE ARUNCE DIAVOLUL DIN IAD AFARA!”

🙏 Bucuria mea, cei care repeta ca niste papagali sloganul: “Nu vrem Biserici ci spitale”, nu stiu nici macar de traiesc. Noi traim sa ne mantuim. Dar, Sfintii Parinti spun ca: “In afara Sfintei Biserici Ortodoxe nu exista mantuire”. Iar Sfantul Ciprian al Cartaginei zice asa: “Cine nu are Biserica Ortodoxa de “mama”, nu poate avea pe Dumnezeu de “Tata”. 

                                                                                                        Amin si Aliluia!
                                                                                                        Preot Ioan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog