Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 12 mai 2023

Pâinea

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



La un om veni odată
Un sărac cerând o pâine
Şi i-a zis omul din poartă:
Lasă, bade, vino mâine.

Noaptea zboară furtunoasă
Cu aripa-i ca oţelul,
Rezemat de-un colţ de casă
Răbdător stă bătrânelul.

Dimineaţa-n zori se scaldă
Încropind un fir de soare
În cuptor e pâine caldă,
Că e zi de sărbătoare

Îmbrăcat în rupta haină
Zăcea rece bătrânelul
Ca o ne-nţeleasă taină
Ce-o primise-n braţe cerul.

Şi din inimă amară
Bobi de lacrimi cad pe pâine
Că de-acum n-o să-i mai ceară
Că murise ieri... nu mâine!

Binele să-l faci atunci când e nevoie.....astăzi! Mâine poate fi prea târziu...!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog