Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 30 septembrie 2024

O pildă foarte înțeleaptă de la părintele Vladimir

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!





Citește până la capăt doar dacă ai timp de Dumnezeu, dacă nu ai, nici măcar nu citești. Asta e important. Citește doar dacă ai timp pentru Dumnezeu.
Într-o zi Satana și Iisus s-au întâlnit. Sa-tana tocmai a venit în rai râzând și râzând, spunând: „Da, domnule! Tocmai am descoperit o lume plină de oameni acolo. Sunt plin de ei, știu că nu vor rezista. Toți sunt abisuri, păcătoși! »
"Ce vei face cu ei? " » - Iisus a întrebat.
„Ah, mă voi distra cu ei”, a răspuns Satana. Îi voi învăța cum să se căsătorească și să divorțeze, cum să se urască și să se abuzeze unii de alții, ca să învețe să bea și să fumeze și bineînțeles că îi voi învăța să inventeze și să facă arme și bombe »
"Ce faci când ești obosit? " » - Iisus l-a întrebat.
"Și îi voi ucide" a spus satana cu o privire plină de ură și mândrie.
"Ce le ceri? " » - Iisus a întrebat.
"Ah, îți plac acei oameni. Sunt răutăcioși, de ce vrei să-i salvezi. Îi iei și te urăsc. Vor plânge în fața ta, te vor înjura, dar te vor ucide. Îi iubești pe acești oameni? »
Câți? » - Iisus a întrebat din nou.
Satana s-a uitat la Isus și i-a răspuns: „Tot sângele, lacrimile și viața ta. "
Iisus a spus: „S-a terminat! "Și eu plătesc acest preț. "
Notă către sine:
Este amuzant cât de ușor este să-l urăști pe Dumnezeu și apoi să te întrebi de ce lumea se duce în iad.
Ciudat cum cineva poate spune "Cred în Dumnezeu" și să-l urmeze pe Satana.
E amuzant să trimiți o mie de e-mail-uri cu glume fără valoare, dar când începi să trimiți mesaje legate de Domnul, gândește-te de două ori înainte de a trimite.
__10 lucruri pe care Dumnezeu nu ți le cere:
1 - Dumnezeu nu te intreaba ce model de masina ai folosit; te intreaba cati oameni ai transportat?
2 - Dumnezeu nu te întreabă câți metri pătrați ai avut; te întreabă câți oameni ai primit în ea?
3 - Dumnezeu nu te intreaba de un brand de imbracaminte in dulap; te intreaba cat ai ajutat sa te imbraci?
4 - Dumnezeu nu te întreabă cât de mare a fost salariul, te întreabă dacă l-ai câștigat cinstit?
5 - Dumnezeu nu te întreabă care a fost titlul tău; te întreabă dacă ți-ai făcut treaba cât ai putut de bine?
6 - Dumnezeu nu te intreaba cati prieteni ai; te intreaba cati oameni te considera prieten?
7 - Dumnezeu nu te intreaba in ce cartier ai locuit, te intreaba cum te-ai purtat cu vecinii?
8 - Dumnezeu nu te intreaba de culoarea pielii tale; te intreaba de curatia sufletului tau?
9 - Dumnezeu nu te va întreba de ce ți-a luat atât de mult să cauți mântuirea; Îi va plăcea să te conducă la casa Lui din rai, nu la porțile iadului.
10 - Dumnezeu nu te întreabă câți oameni au distribuit acest mesaj; te întreabă doar dacă ți-e rușine să o faci? Iisus Hristos a spus: „Dacă mă vei lepăda în fața prietenilor tăi, mă voi lepăda de tine în fața tatălui meu. "
Astăzi este ziua în care să te binecuvânteze, să-ți binecuvânteze inima, slujba, viața, casa, familia, proiectele și visele tale, în numele lui Iisus Hristos!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog