Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 30 septembrie 2024

PILDĂ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


    Am auzit despre un om care a rămas necăsătorit întreaga lui viață și, atunci când era pe patul de moarte, la vârsta de 90 de ani, cineva l-a întrebat, "Nu te-ai însurat niciodată, dar nu ai mărturisit nimănui de ce ai făcut asta. Acum, când nu mai ai mult de trăit, ai putea să ne spui care a fost motivul tău. Dacă acest lucru este secret, îl poți dezvălui, căci nu mai ai mult și te vei sfârși. E un secret care, odată scos la iveală, nu mai are cum să-ți dăuneze."

Omul i-a răspuns, "Da, ai dreptate, este un secret. Nu am fost nicicând împotriva căsătoriei, ci am căutat mereu femeia, nevasta perfectă. Am tot căutat, și căutat, și în acest fel mi s-a risipit toată viață!"

Interlocutorul său nu s-a putut opri să-i spună, "Bine, dar pământul este imens, cuprinde atât de mulți oameni, iar cam jumătate dintre ei sunt femei. Chiar nu ai putut afla una perfectă?"

O lacrimă s-a scurs pe obrazul muribundului, iar acesta a răspuns, "Da, la un moment dat, am găsit-o!"

"Și ce s-a întâmplat? De ce nu te-ai căsătorit cu ea?"

"Era și ea în căutarea bărbatului perfect!"

Perfecțiunea nu există!
Exista iubirea , dăruirea sinceră , respectul de sine și pentru ceilalți!
sursa Suflet frumos și suflet blând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog