Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 3 aprilie 2020

Copilul și profesorul ateu.

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


    Un profesor faimos, care a fost ateu, a ținut o predică într-un amfiteatru care a promovat ultima sa carte în care a negat existența lui Dumnezeu. Profesorul a vorbit ore întregi și, în cele din urmă, a întrebat dacă vreunul dintre spectatori vrea să întrebe ceva. Dar toată lumea a tăcut, temându-se de elocventa profesorului și nimeni nu a îndrăznit să-l refuze sau să-l întrebe. Și tocmai când profesorul a crezut că a prezentat cu succes și și-a aparat teza un copil care a mâncat un măr care a mâncat un măr care s-a dus la
 - D-le profesor, am o întrebare - a spus copilul.
- Poftim, tinere domn - a spus profesorul cu un zâmbet.
- Ştii ce gust are mărul ăsta pe care-l mănânc eu?
- copilul a întrebat și a mușcat din măr.
- Chiar nu știu, trebuie să-l încerc să știu - i-a răspuns profesorul. - atunci, profesore, dacă nu știi ce gust are un măr pe care nu l-ai gustat, de unde știi ce fel de Dumnezeu n-ai gustat niciodată? - a întrebat copilul, iar profesorul a plecat de la sala de sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog