Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 3 aprilie 2020

O frumoasa pilda de seara

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Părinte dar eu care sunt sărac şi nu am ce dărui cum să… fac eu milostenie?
Dacă aş avea şi eu mai mulţi bani aş da cu dragă inimă dar aşa…
Fiule nu asta înseamnă milă.
Uite de exemplu ieri dimineaţă plecând cu treburi am văzut-o peste drum pe mama ta ieşind din curte şi ajutând până acasă o bătrână ce se ostenea cu o legătură de lemne. Mai târziu am zărit-o iarăşi îndrumând un călător ce se rătăcise şi chiar dacă nu l-a putut ospăta un sfat bun şi o cană cu apă rece s-au găsit şi pentru el.
Când vecina de alături a plecat în târg cu treburi i-a lăsat în grijă copilul cel mic.
Spre seară când doi săteni se certau în drum a ieşit şi cu vorbe frumoase i-a împăcat.
Vezi tu, acum, ce este mila?
Chiar dacă nu ai bani să dai şi celorlalţi nimic nu te împiedică să-i ajuţi cu atât cât poţi.
Nu trebuie să dai din buzunar ci din suflet.
Sfântul Ioan Gură de Aur
“Cu un bănuţ dăruit poţi cumpăra cerul.
Nu fiindcă cerul ar fi atât de ieftin ci fiindcă Dumnezeu este atât de plin de iubire.
Dacă n-ai nici măcar acel bănuţ atunci dă un pahar cu apă rece!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog