Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 13 aprilie 2020

Pilda zilei:


"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Odată, la un înţelept a venit un vizitator şi a început să se plângă:

- Totul îmi merge groaznic, mai rău nici că se poate: mi-am pierdut slujba, nevasta mea este bolnavă, fiica mea nu reuşeşte deloc să se mărite, fiul meu nu vrea să înveţe...

Ştiţi cumva să-mi spuneţi ce aş putea să fac?

- Există un mijloc din bătrâni - a răspuns înţeleptul. Trebuie să luaţi multe hârtiuţe, să scrieţi pe ele: „Şi toate astea o să treacă!" şi să le puneţi prin toate camerele.

Omul a căzut pe gânduri, a mulţumit şi a plecat.

După câţiva ani s-a întors şi a zis:

- Ce recunoscător vă sunt, nici nu vă pot spune! In viaţa mea totul s-a schimbat: mi-am găsit o slujbă grozavă, nevasta mea s-a făcut bine, fiica mea s-a măritat, băiatul a terminat şcoala şi s-a angajat... Totul e pur şi simplu minunat! Vă mulţumesc foarte mult! Aş vrea totuşi să vă întreb: hârtiuţele pe care le-am pus prin casă... pot să le
strâng?

- De ce să le strângeţi? - a dat din umeri înţeleptul. Să mai stea, deocamdată...

Fragment din cartea "Apa vietii. 300 de istorioare cu talc duhovnicesc", Editura Sophia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog