Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 13 aprilie 2020

Omul şi fierul

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Sufletul nostru este schimbător şi seamănă cu fierul care, dacă se lasă în paragină, în ploaie, este mâncat de rugină, dar dacă este ars în foc se curăţă, iar atât timp cât stă în foc nimeni nu se poate atinge de el pentru că el arde.
Tot astfel şi sufletul, când se îndreaptă spre Dumnezeu şi vorbeşte cu El, se face foc şi arde pe vrăjmaşii săi, tocmai pe aceia care în mod obişnuit îl robesc când el doarme în somnul nepurtării de grijă.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog