Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 6 ianuarie 2021

IISUS HRISTOS, MARELE ARHIEREU

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


               “O crestin ortodoxa virtuoasa, indemnata de duhovnicul ei, obisnuia sa se impartaseasca cu regularitate. Intr-o duminica preotul de la Biserica unde mergea, a refuzat sa-i dea Sfanta Impartasanie pe motiv ca nu se cade femeilor sa vina sa se impartaseasca atat de des. Sa vii sa te impartasesti in Duminica a patra din post i-a zis. Copila fost mahnita de atitudinea parintelui si de purtarea lui. Dupa incheierea Sfintei Liturghii, ea a ramas in Biserica si a inceput sa se roage cu multa evlavie si din toata inima. In acelasi timp varsa lacrimi in tacere din cauza lipsei de darul si Harul dumnezeiesc. Am vazut in fata e un Arhiereu impunator si mai stralucitor decat soarele, inconjurat de o multime de preoti si diaconi in vesminte stralucitoare in timp ce ingeri si arhangheli cantau cu voce negrait de dulce. Atunci Hristos Arhiereul, cu un glas bland, a intrebat-o pe copila de ce plange, iar ea, cu multa retinere i-a relatat intamplarea cu oprirea de la Sfanta Impartasanie. Marele Arhiereu, Iisus Hristos a intrat in Sfantul Altar si a luat din Artofor (Sfantul Chivot) o particica, a chemat-o si a impartasit-o El Insusi, cu mana Sa dumnezeiasca, zicandu-i: “Primeste Trupul si Sangele meu, ca arvuna a vietii celei vesnice”. Apoi, S-a inaltat la ceruri cu toata ceata puterilor ingeresti. Iar acea tanara fericita, a ramas in Biserica, coplesita de o bucurie negraita. Putin mai tarziu, la intoarcere a preotului, i-a descoperit acestuia, intamplarea neobisnuita cu Impartasania din Sfantul Chivot. Si pentru ca particele din Sfanta Impartasanie erau numarate, preotul a crezut si el”.
   🙏 Bucuria mea, esentialul vietii omului este sa fie spovedit si impartasit cel putin de patru ori pe an, in cele patru posturi mari ale anului, si daca se poate mai des cu atat mai bine.
                                                                                                                                 Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog