Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 24 ianuarie 2021

Sfanta cruce

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


"Trei fete mergeau împreună pe drum si ajungând la o bifurcratie de căi ferate au vrut să o tranverse si brusc s-au trezit prinse între două trenuri.
Minune mare a fost, pentru că au scăpat cu viată.
În spatele lor cei trei diavoli se certau zicând:
- De ce nu ai împins- o pe fată în fata trenului?
- Sufletul ei ar fi fost acum al nostru!
- N-am putut, a raspuns unul dintre ei, purta la gât o cruce!
Apoi cel de- al doilea a fost întrebat:
- De ce nu ai împins- o pe cea de-a doua fată, ea nu avea cruce la gât?
Atunci necuratul a zis:
- Chiar dacă nu purta cruce la gât,  a făcut cruce în ultima clipă si nu am putut să-i iau sufletul!
În cele din urmă a fost întrebat cel de-al treilea demon:
- De ce nu ai împins-o, ea nu avea cruce la gât si nici nu a făcut cruce?
Atunci diavolul a raspuns :
-Nu am putut din cauza binecuvântării cu care fata a plecat de acasă!
Atunci când a plecat, mama ei i-a zis:
-Fiica mea, fie binecuvântarea Lui Dumnezeu cu tine si să te întorci sănătoasă,  apoi a făcut Sfânta Cruce!"

Crucii Tale ne închinăm, Stăpâne si Sfântă Învierea Ta o lăudăm si o slăvim.
Sfânta Cruce, cea dumnezeiască, mergătoare înainte, revarsă razele darurilor, luminează pe toţi cei ce se închină ei şi cu bună credinţă, cântă pe Hristos Cel Răstignit. 

Mare este puterea Sfintei si de Viată făcătoarei Cruci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog