Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 14 ianuarie 2021

RUGĂ

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




de Eliana Popa

Cel ce faci din stele candele aprinse,
Când se lasă, tainic, noaptea pe Pământ,
Să aprinzi și-n mine focurile stinse
Candelă să-Ți fiu, pururea arzând!

Cel ce te preumbli printre flori și rouă,
Nevăzut de ochii noștrii cei de lut,
Plouă har din ceruri, să ne fie nouă
Haină pentru suflet și-acoperământ!

Cel ce în furtună domolești talazul,
Oglindind pe ape ceru-n curcubeu,
Domolește-mi plânsul și zvântând obrazul,
Luminează-mi calea sufletului meu!

Cel ce faci să crească rodnică sămânța,
Cel ce în lumina roada pârguiești,
Când credința-mi este mică, cât grăunța,
Fă-o Tu să crească, mare ca-n povești!

Cel ce prin Fecioară ai venit în lume
Să ne porți durerea și păcatul greu,
Graiul mi-i sărac pentru rugăciune
Dar la a Ta milă, Doamne, vin și eu!

Cel ce îmi ești Taină, mă dăruiesc Ție
Precum pe Golgota, Tu Te-ai dăruit
Lacrima căinței, naștere să-mi fie
Spre o viață noua fără de sfârșit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog