Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 28 ianuarie 2021

PUNE-MI, DOAMNE, SARE ÎN CUVÂNT!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


de Preot Sorin Croitoru
Pune-mi, Doamne, sare în cuvânt
Să nu-mi fie vorba cu păcat,
Să nu fie graiul meu nesfânt,
Ci să fiu în vorbă cumpătat.
Pune-mi, Doamne, sare în cuvânt,
Pune-mi miere-n vorba ce-o rostesc
Ca să nu devină vorbă-n vânt,
Nici pumnal cu care să lovesc..
Fă să-mi fie vorba untdelemn,
Dă-i un strop de har vindecător
Ca să pot cu pace să îndemn,
Alinând mâhnirea în popor..
Pune, Doamne, sare-n vorba mea,
Dar să pui și-o brumă de piper,
Ca acel ce-o va primi pe ea
Să înceapă-a cugeta la Cer..
Dă-mi prin harul Duhului Cel Sfânt
Să-mi găsesc cuvântul potrivit:
Cei legați prea tare de pământ
Să-nțeleagă unde au greșit,
Oamenii cu un destin mai greu,
Ispitiți în suferința lor,
Să învețe de la Dumnezeu
Cum Își duce Crucea răbdător,
Iar creștinii cei bogați în har,
Rugători destoinici pricepuți,
Să mă pomenească-n rugi măcar,
Alungând vrăjmașii nevăzuți..
Pune-mi, Doamne, bucurie-n grai,
Să-i aprind pe alții când vorbesc
De râvnirea locului din Rai
Pregătit de Tatăl Cel ceresc.
Poate dacă ei s-or mântui,
Ajutați și de cuvântul meu,
Or să ceară milă într-o zi
Pentru mine de la Dumnezeu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog