Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 11 ianuarie 2021

VOCEA BLÂNDĂ

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


de Preot Sorin Croitoru
Priveam odată, într-o noapte,
Un cer senin ticsit de stele;
Sclipeau ca niște diamante
Iar eu mă minunam de ele..
Și-am auzit atunci o Voce
Atât de blândă că-mi zicea:
"Îți place cerul plin de stele?
Să știi că e lucrarea Mea"!
În altă zi urcam pe munte
În aer tare de pădure
Și mă uitam la păsărele,
Cum se ascund sub rugi de mure
Și iarăși Vocea minunată
A răsunat atunci în mine:
"Pădurea asta am făcut-o
Pentru copii cuminți ca tine"!
În vremea-aceea, Vocea blândă
O auzeam destul de des,
Deci învățat fiind de Dânsa,
În inimă am înțeles
Că-n orice loc și-n orice clipă,
De ochii lumii nevăzut,
E un Tătic ce îi veghează
Pe toți acei ce au crezut.
De multe ori mi-e dor de Dânsul
Și-atunci mă uit spre cer mereu..
Dar, hai să vă divulg secretul:
TĂTICUL MEU E DUMNEZEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog