Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 19 ianuarie 2021

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Dă-ne ,Doamne,astăzi liniștea din ceruri
Poate doar atunci pașii ne-om opri,
Si-om simți in suflet ale morții geruri
Candele s-aprindem pentru veșnicii!

În mijlocul zarvei rugăciuni să urce,
Pleacă-Te,Stăpâne ,taina-mi să-Ti șoptesc,
Că nimic nu-Ți cer când cuvântul curge
Doar prin Tine,Doamne,veșnic să trăiesc !

Când sunt lut și tină ce pot eu a-Ti cere,
Lucruri trecătoare să mă veselesc?
Sau știința lumi.. să citesc în stele,
Când eu vreau pe Tine să Te preamăresc?

Când sunt cel din urmă,oare pot a-Ți cere
Să fiu așezat lângă cei dintâi?
Când în ziua nuntii, și-a chemării mele
La ospățul Tău,ultimul mă pui !

Dă-ne ,Doamne ,astăzi, îngeri să ne poarte
Pașii către calea, sufletelor vii !
Să lăsăm în urmă visele deșarte
Să urcăm Golgota pentru a trăi !

( din vol. Cu Hristos pe drumul Crucii )
( versuri: Eliana Popa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog