Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 11 septembrie 2023

ÎN OCHII OMULUI ZDRENȚUROS SE VEDE RAIUL LUI HRISTOS

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Într-o biserică se întâmpla să vină cu regularitate un bătrânel în haine ponosite și zdrețuroase.
Lumea, evident, se îmbrăca frumos la biserică, îşi luau - vorba ceea - hainele de duminică.
Bătrânelului în schimb părea să nu-i pese. Haină murdară, prăfuită, pantaloni pătați ...
Așa că oamenii au început să fie deranjați de treaba asta și i-au spus preotului. Preotul a promis să se ocupe de problemă. Așa că l-a luat pe bătrânel deoparte și i-a zis :
- Tu știi cum ar trebui să vină îmbrăcați oamenii la noi la biserica ?
- Nu știu, părinte.
- Dar de rugat te rogi lui Dumnezeu din toată inima ?
- Da, părinte, mă rog.
- Păi uite, diseară, când îți faci rugăciunea, întreabă-L pe Dumnezeu cum ar trebui să fie îmbrăcați oamenii care intră în biserica asta.
- Bine, părinte.
A doua zi, bătrânelul apare la biserică în aceleași haine ponosite şi zdrențuroase.
Preotul îl întreabă :
- L-ai intrebat pe Dumnezeu aseară cum să te îmbraci ?
- L-am intrebat, părinte.
- Și ce-a zis Dumnezeu ?
- A zis că nu știe, pentru că El n-a intrat niciodată în biserica asta.
------------------------------------------------
Morala : Nu disprețui niciodată pe nici un om, că nu ştii slava lui înaintea Bunului DUMNEZEU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog