Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 11 septembrie 2023

O LECTIE DE VIATA

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

                                         

“Un tânăr, (de aproximativ 15 sau 14 de ani) a luat un trandafir, dintr-una din multele florării ale pieței, și îi lipseau 50 de bani pentru a completa suma, la care florăreasa i-a spus: "dacă nici pentru o floare nu ai, mai bine nu îi dăruiești nimic, nu vei face nimic altceva decât să o rănești pe biata fată."
Băiatul a lăsat capul în jos și a lăsat trandafirul.
 
Înțelegându-i neputința, din toată sărăcia mea am luat 3 trandafiri, iar când am plătit i-am spus florăresi: "Intenția acestui băiat și cavalerismul lui, valorează mai mult decât trandafirul și comentariul dumneavoastră."
 
M-am îndreptat spre băiat și i-am spus: "Dă-i asta, tu nu îți face griji, azi pentru tine, mâine pentru mine... Du-te și cucerește-o campionule, fă-o să se simtă cea mai iubită și importantă persoană din viața ta! A primit florile cu uimire, s-a uitat la mine cu ochii săi limpezi și plin de iluzie, și mi-a răspuns:
— "Mulțumesc frumos, doamnă, Dumnezeu să vă binecuvânteze!... nu sunt pentru o fată, sunt pentru mama mea, astăzi este ziua ei de naștere!"
 
Niciodată nu știm despre situațiile prin care trec alții, de aceea nu trebuie să judecăm" .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog