Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 9 octombrie 2024

ÎN LUME-I LIPSĂ DE IUBIRE..

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


de Preot Sorin Croitoru
Avem nevoie de iubire, suntem atât de părăsiți,
Încât în sufletele noastre nu vrem decât să fim iubiți..
Tânjim din sete de iubire, căci nicăieri iubire nu-i..
Din dor de ea trădăm adesea, căzând în brațele oricui,
Dar vai, și brațele acestea sunt din păcate-atât de reci,
Încât simțim cu deznădejde că nu vom fi iubiți în veci!
E-așa o criză de iubire.. primim puțin, sau chiar deloc,
Ne dăm și inima din piepturi, dar nu găsim nimic în loc..
Trăim o eră glaciară, căci sufletele-au înghețat,
Suntem înconjurați de pietre ce nu au dragoste de dat!
Ce-i viața fără de iubire?.. Un cer întunecat, urât,
O noapte neagră fără stele, un timp mereu posomorât..
Din dragoste apare omul și dragostea e hrana lui..
O viață fără de iubire, aceea numai viață nu-i!
S-a terminat cumva iubirea, de ce în suflete e ger?..
E trist, în suflete e iarnă, căci omul a uitat de Cer!
Iubirea-i foc ce izvorăște necontenit din Dumnezeu
E râu de fericire-n care se scaldă îngerii mereu..
Iubirea curge dinspre Tatăl spre Fiul Său, prin Duhul Sfânt
Și am primit-o prin venirea lui Dumnezeu pe-acest pământ.
Da, Însuși Tatăl Cel din ceruri iubirea Și-a mărturisit,
Tunând puternic despre Domnul: "Acesta-i Fiul Meu iubit"! (Matei 3;17)
La rândul Său, Mântuitorul întregii omeniri a zis
Că din iubire pentru oameni din ceruri Tatăl L-a trimis! (Ion 3;17)
Iar cel ce-a fost în stânga Crucii cu lacrimi repeta mereu
Că Dumnezeu este iubire (1 Ioan 4;8), de-aceea a iubi nu-i greu:
Ajunge omului să creadă, primind lumina lui Hristos,
Și-atunci va locui Iubirea în trupul său cel păcătos! (1 Ioan 4;16)
În lume-i lipsă de iubire..
Sărmani de Dumnezeu lipsiți..
Doar cei ce-L caută pe Domnul
Iubi-vor și vor fi iubiți!
amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog