Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 8 octombrie 2024

MAMA NU MOARE NICIODATĂ!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

                                       


de Preot Sorin Croitoru

Ai plecat la cer sătulă
De necazuri și nevoi,
Însă te purtăm în inimi
Fiecare dintre noi..

Ești o viță cu cinci mlade,
Ești o stea în cinci culori;
Noi, măicuță, niciodată
Nu te vom lăsa să mori!

Ne-am împrăștiat prin lume
Fiecare pe un drum,
Dar în inimile noastre
Tot copii suntem și-acum..

Am lăsat să crească iarba
Pe smeritul tău mormânt,
Dar în sufletele noastre
Ai rămas ce-avem mai sfânt!

Tonul blând al vocii tale
Noi ți-l auzim mereu,
Ca un glas al conștiinței
Pus în noi de Dumnezeu..

Ne mai dojenești și astăzi
Cum făceai în viața ta
Când făceam câte-o greșeală:
"DRAGII MAMEI, NU AȘA!"..

Iar când facem lucruri bune,
Auzim un alt ecou:
"FOARTE BINE, DRAGII MAMEI!"
Și ne-mbrățișezi din nou..

O măicuță devotată
Ce-a trăit pentru copii,
Dăinuiește totdeauna
Prin mlădițele ei vii,

Îi acoperă din ceruri
Cu iubirea ei mereu
Până va putea să-i aibă
Lângă ea, la Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog