Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 20 februarie 2021

Postul şi rugăciunea bătrânului

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Venise în pustia sketică, la Părinţii cunoscuţi ca făcători de minuni, un tânăr demonizat. Toţi s-au dat deoparte, din smerenie, ca să nu arate ce puteri le-a dat Dumnezeu. Unul din ei înduioşat de suferinţele tânărului, a făcut semnul crucii peste el şi poruncind diavolului să iasă, a ieşit.

 Dar diavolul i-a zis: „Dacă m-ai scos din locuinţa mea, voi intra în tine“. „Vino“, i-a spus bătrânul. Şi demonul a intrat în el şi l-a chinuit doisprezece ani. Bătrânul a îndurat cu tărie şi s-a luptat cu el prin rugăciune neîntreruptă şi post aspru. 

Biruit în cele din urmă de bătrân, diavolul l-a eliberat. 

- „De ce pleci?“ l-a întrebat bătrânul. „Nimeni nu te alungă“ 

- "Postul tău m-a alungat“, i-a răspuns demonul şi a dispărut. După cum zice şi Mântuitorul: „Acest neam de demoni nu iese decât numai cu rugăciune şi cu post“ (Matei 17:21).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog