Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 3 februarie 2021

AM VĂZUT ÎN CER UN ÎNGER !

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Am trecut prin marea vietii, valuri grele m-au lovit
Dar m-a ridicat Iubirea Celui ce s-a răstignit
M-a privit din inaltimea , Sfintei Sale suferinte
Si s-a coborât in iadul cruntei mele necredinte.

A intrat tiptil in casa sufletului meu pierdut
Ce pentru plăceri ascunse l-am pătat si l-am vândut,
Si-am simtit că-acea Lumină răsărită-n noaptea mea
Nu-i doar simplă licărire, nu-i nici soare , nu-i nici stea !

Mă-ncălzea, topind in mine gheata sufletului meu
Mă ardea a Sa iubire mistuind tot ce e rău,
Mă priveau cu duiosie ochii Lui inlacrimati
Si-am dorit din acea clipă ca sa fim pe veci legati !

Si-am vazut in cer un inger, făcând harfă dintr-o stea
Atingând măiastre strune, toată fiinta mea vibra,
Altul apucând o raza, aprindea făclii dansând
Ca să-mi lumineze tainic, calea mea de om pierdut !

Si am ascultat uimită, glăsuirea ingerească,
Si-am păsit pe calea strâmtă in lumina Lui cerească
Si il rog purtându-mi crucea, pe Cel făra de păcat,
Nici aici si nici acolo , de El sa nu mă despart !

Eliana Popa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog