Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 4 februarie 2021

Vulturul si Corbul

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Singura pasăre care îndrăznește să atace vulturul este corbul. Aterizează pe spate și îl mușcă pe gât.
Vulturul nu se apără. El nu pierde timpul sau energia luptându-se cu corbul.
Se ridică în cer și, cu cât zboară mai sus, cu atât este mai dificil pentru corb să nu aibă oxigen.
În cele din urmă, corbul cade de la sine.
Nu te lupta cu corbii. Urcați la o înălțime mai mare și vor dispărea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog