Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 8 februarie 2021

FIECARE OITĂ VA FI SPANZURATĂ DE PROPRIA-I CODITĂ!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!
Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Bucuria mea, te rog sa te gandesti ca te asemeni cu o caramida cu colturi. Daca cineva te ocaraste, te nedreptateste si tu reusesti sa nu te manii, sa nu-l clevetesti, sa nu-l judeci, atunci s-au mai ros din colturi. Ar trebui sa fii "rotund" (adica, in pace) cu toti si sa nu judeci pe nimeni. Sa stii ca cea mai scurta cale catre Rai este: "NU JUDECA!", fiindca, Iisus Hristos este Judecatorul lumii. Daca judeci tu, in locul Lui, pe oricare din fratii tai, Duhul Sfant se retrage din sufletul tau si atunci diavolii se cuibaresc acolo, iti pierzi pacea mintii si a inimii, si te vei simti TULBURAT (sufleteste) ca un tauras de la Corida (adica, te certi cu toti, nu suporti pe nimeni in jurul tau, toti te streseaza...) si ii clevetesti, ii judeci, ii invidiezi... 

      Sfanta Matroana din Moscova zice taaaare frumos: "FIECARE OITA VA FI SPANZURATA DE PROPRIA-I CODITA!" Diavolul cauta pe toate caile sa ne tulbure, adica ne isptiteste, sa clevetim, sa invidiem, sa ne maniem, sa uram,sa ne mandrim, sa ne trufim, sa primim slava desarta, sa judecam... dar, in aceasta lupta, foarte mult ne ajuta SOVEDANIA (sincera si cu cainta) si IMPARTASANIA cat mai deasa. 

Doamne, eu ca un om am pacatuit, dar Tu, ca un Dumnezeu, miluieste-ma, vazand neputinta sufletului meu!

                                                                                                                             Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog