Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 8 februarie 2021

Era o bătrânică, căreia Dumnezeu îi promisese că o va vizita "astăzi".

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Ar putea fi o imagine cu 1 persoană
Ea nu se arătă deloc modestă la auzul acestui lucru. Mătură şi şterse praful prin casă, găti bucate alese şi delicioase şi pregăti masa. Apoi se aşeză la masă aşteptându-L pe Dumnezeu. Deodată cineva bătu la uşă. Numaidecât bătrâna sări să-i deschidă uşa, dar când văzu că afară era doar un biet cerşetor spuse: "Nu, pentru Dumnezeu! Du-te unde vrei azi. Tocmai Îl aştept pe Domnul, nu te pot primi la mine!"

Şi-L lăsă pe cerşetor să plece cu mâna goală.
După câtva timp bătu din nou cineva la uşă. Acum bătrâna deschise uşa mai repede decât prima dată. Dar pe cine văzu ea afară? Pe nimeni altul decât un bătrân zdrențăros. "Astăzi Îl aştept pe Dumnezeu. Nu mă pot ocupa de Tine", spuse ea şi-I închise uşa în nas.
După câteva ore mai bătu cineva. Când bătrâna se repezi să-I deschidă, văzu din nou un cerşetor slab şi zgribulit care o rugă insistent să-I dea un colț de pâine şi un loc de dormit sub acoperişul casei ei. "Hai, lasă-mă în pace! Îl aştept pe Dumnezeu! Nu Te pot primi la mine!" Şi bătrânul trebui să meargă mai departe, iar bătrâna se puse din nou să aştepte. Timpul trecea oră după oră. Se făcu seară şi Dumnezeu încă nu venise. Bătrâna deveni din ce în ce mai îngrijorată "Unde o fi rămas Dumnezeu? Sau unde s-o fi rătăcit?"

În cele din urmă bătrâna se duse la culcare şi imediat adormi. Dumnezeu îi apăru în vis şi-i spuse:

"De trei ori am bătut astăzi la uşa casei tale şi trei ori M-ai refuzat!"
Domnul are-un plan măreț cu tine suflet,
Plan pe care poate la un moment nu-l înțelegi
Tu poți trăi o viață aparent curată,
Dar în acelaşi timp, poți tot mai jos să mergi...
Nu e de-ajuns să ai doar codul etic,
Să fii doar pentru lume-un fariseu,
Nu poți minți la nesfârşit pe oameni,
Şi cu-aparențe nu poți înşela pe Dumnezeu
Mâinile Lui întinse către tine azi aşteaptă
Să te decizi, schimbarea s-o primeşti,
Nu-L refuza, nu Îi întoarce fața,
El a murit ca veşnic să trăieşti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog