Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 10 februarie 2022

MOARTEA VA VENI LA TOȚI!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



de Preot Sorin Croitoru
 
Vreau să fii atent, creștine:
Moartea va veni la toți;
Și la oameni buni ca tine,
Și la criminali și hoți

Și la oameni de cultură,
Și la cei înapoiați
Și la sărăntoci ca mine,
Și la regi și împărați

Și la cei de prin spitale,
Și la oameni sănătoși,
Și la sfinții din pustie
Și la marii păcătoși

Și la tinerii puternici,
Și la cei trecuți de-acum;
Și la cei ce-n astă viață
Sunt la început de drum.

Moartea este nemiloasă,
Nu se-nclină nimănui.
Vai și-amar de om când Moartea
A bătut la ușa lui!

Dar la urma urmei Moartea
Este dreaptă într-un fel..
O trimite Creatorul,
Deci e dreaptă ca și El.

Zice-se că e arhanghel,
Parcă Sfântul Mihail.
Personal nu mi se pare
C-ar avea același stil.

Nimeni nu o mituiește,
Moartea-și râde de comori.
Dacă ești trecut pe listă,
N-am ce-ți face, frate: mori!

Din moment ce ea primește
Ordin de la Dumnezeu,
Nu e loc să ne ascundem,
Tot ne va găsi mereu.

O să zici că mare brânză,
Parcă ce-am descoperit?..
Vreau să-ți amintesc de Moarte,
Dacă încă n-ai murit

Fiindcă parcă lumea asta
E nebună de legat.
Toți se zbat să-i scape Morții,
Însă cine a scăpat?..

Cel ce Moartea o acceptă
E un mare înțelept
Fiindcă-n viața pământească
Va trăi curat și drept.

Se va pregăti de moarte,
Netemându-se de ea,
Ci de Dreapta Judecată
Și răspunsul ce-o să-l dea.

Dacă omul toată viața
Ține seama de Hristos,
Împlinindu-I Legea Sfântă,
Se va comporta frumos

Și atunci jupâna Moarte,
Poa' să vină dacă vrea
Și la tine, și la mine..
Nu ne temem noi de ea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog