Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 1 februarie 2023

Cum Doamne să-ți mulțumesc?

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Cum oare pot să-ți mulțumesc,
Acum, când este atât de firesc
Să-ți mulțumesc???
Mi-ai dăruit atâtea lucruri minunate,
Mi-ai dăruit minuni adevărate,
Miracole la fiecare pas,
Au pentru mine acum, glas.
Și eu cum să-ți mulțumesc Doamne,
Că m-ai dăruit și-mi dăruiești
Atât de multe ce par nefirești???
Lacrimi Doamne am pentru că înțeleg
Că am un drum și-o cale-a mea prin care pe veci mă leg
Să merg pe Calea Sfânta
Și Vorba Sfânta,
A Ta, Cuvântul,
Tu Doamne ce ai fost de început
Când ai făcut Pământul!

Phi

Budureasa, 29.01.2023, ora 9,30÷9,36

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog