Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 25 februarie 2023

Unde sa-teascund copile? ❗

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




Unde să-teascund copile ,de năpăsta acestei lumi
De primejdii și de boală, dar de oamenii nebuni?
Unde este locu-acela care te-a feri mereu?
Am sa te așez prin ruga, la pieptul lui Dumnezeu

Te-am luat cu brat nevrednic ,sa te-asez cu gând pios
Pentru tot restul vieții, lângă sânul lui Hristos
Maica-ți Sfântă steie alături, orice truda-ți ușureze
Ingerii lui Dumnezeu pururea sa te vegheze !

Eu ma simt neputincioasă, în aceste împrejurări
Când vin boli necunoscute, molime din patru zări
Dar sunt mamă pentru tine, preaiubul meu odor,
Si as fi în stare să îți dau totul ,să-mi dau viata și sa mor !

Unde sa-teascund copile de necazuri de durere
Cum să-l rog pe Dumnezeu de această neputere?
Caci strigat am din picioare iar apoi îngenunchiata
Și imi pare ca mi-e ruga ,undeva neascultata
Si se sting copii lumii , si ne mor pe rand părinții
Parca nu aude Domnul și nu mai aud nici Sfinții!

Unde sa-teasez copile? Care loc e mai dosit ?
De păcate și de rele ,pururea sa fii ferit !
Să-și găsească pacea drumul ,către tine și norocul
Unde sa-teascund copile? Tatăl Sfânt să-ți fie locul!

El să-ți fie ascunzișul, scutul și reazemul tău
Mâna Lui sa te ocrotească, sa te apere de rău!
Eu,o mamă păcătoasa, înaintea Lui te-am pus, sa te apere de rele în numele lui Iisus!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog