Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 13 februarie 2023

Farsa si slujitorii Satanei ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


"La începutul vremurilor s-au adunat satana și slujitorii săi și s-au gândit să facă oamenilor o farsă.
Unul dintre ei a spus:
- Ce-ați spune dacă ne-am distra puțin cu oamenii furându-le ceva?
- Și ce putem să le furăm?
După multă gândire, cel mai mic a spus:
- Să le furăm fericirea. Problema este însă unde să le-o ascundem, ca să nu o găsească.
- Să o ascundem pe vârful celui mai înalt munte, propuse unul .
-Nu, spuse altul. Oamenii au putere uriașă și cineva ar putea să o găsească și toți vor ști unde să o caute.
- Atunci să o ascundem în adâncul mării, propuse alt demon.
- Nu, au submarine ultramoderne și o vor găsi foarte repede, spuse primul .
- Să o ascundem pe o planetă îndepărtată, au spus alții.
- Navele spațiale vin și pleacă mereu. O vor găsi.
Un demon stătea tăcut auzind atent fiecare propunere.
- Cred că există un loc unde oamenii niciodată nu vor căuta.
Toți au tresărit și uitându-se unul la altul, au întrebat:
- Unde nu vor căuta?
- În adâncul sufletului lor. Acolo vom ascunde fericirea. Oamenii vor fi atât de ocupați cu căutarea ei în afară, încât niciodată nu o vor găsi.
Toți demonii au fost de acord.
De atunci omul își cheltuiește viața sa, căutând fericirea, fără să știe că ea se află doar înlăuntrul său."
" Împărăția lui Dumnezeu înlăuntrul vostru este". ( Luca 17, 21)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog