Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 25 februarie 2023

Pildă

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Un bătrân orb stătea la colțul unei străzi aglomerate și cerșea. Pe un carton în fața unei cutii de tablă stătea scris : " Nu văd, vă rog să mă ajutați ".

Rareori dacă se îndura cineva să lase un bănuț.
Un tânăr care trecea prin zonă a văzut cartonul bătrânului și cutia goală. De asemenea acesta a observat câți oameni treceau fără să se uite la bătrân, așa că a scos un marker , a întors cartonul pe partea cealaltă și a scris ceva.

Imediat oamenii au început sa pună bani în cutia de metal. După un timp ,când cutia dădea pe dinafară de plină ce era, bătrânul a rugat pe un străin să îi spună ce scria pe carton .
"Scrie" a răspuns străinul: " Este o zi minunata tu poți sa o vezi , însă eu nu!"

Logica este că: Cuvintele sunt importante când vrem sa ne conectam la ceilalți sau să transmitem un mesaj care îi atinge .

Uneori suntem atât de prinși în vârtejul vieții, încât uităm despre lucrurile simple și cu adevărat importante: iubirea, onestitatea, adevărul și respectul .

Ascultă, privește , simte . Oamenii se vindeca când sunt auziți, văzuți, înțeleși!

A fi bun este mai important decât a avea dreptate. De cele mai multe ori , oamenii nu au nevoie de o minte strălucită care sa le ofere o soluție, ci de o inimă bună care să înțeleagă prin ce trec și sa le fie alături.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog