Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

duminică, 12 februarie 2023

Păzesc peretii...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!filococul-auriu/


"Odată a venit la un călugăr, diavolul si-l întreabă: Ce faci tu aici, între patru pereti?, la care călugărul era gata, gata să cadă. După care vine la el îngerul lui păzitor si îi spune:

- Când o să mai vină la tine să te ispitească, să îi spui asa: Păzesc peretii de dragul lui Hristos.

Si atunci mi-am dat seama că si în afara mănăstirii se poate apăra peretii: peretii unei societăti care se clatină, peretii unei familii ca să meargă până la capăt, peretii unei relatii dintre doi oameni pentru ca să ajungă la ceea ce si-au propus, peretii unei lumi care nu mai stie de frumusetea ortodoxiei.

 Fiecare dintre noi păzim peretii bunei cuviinte, peretii legăturii dintre Dumnezeu si noi."

- Părintele Galaction Dominte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog