Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

vineri, 30 august 2024

CE VEŢI LĂSA ?

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


                         


Voi nu simţiti cuţitu-n os ?
Cum asistăm pasivi la parastasul Ţării ?
Înaintaşii ne-au murit frumos
Dar noi, ne stingem în ghenele trădării !

Nişte mişei cu colţi de fiară
Se cred acum pe ea stăpâni,
Şi-abia aşteaptă ca să moară
Ca să ne ia mândria de a fi români !

Azi, "marile puteri" sunt prea calice
Şi de-ar putea, ne-ar jefui de tot,
De n-ar mai fi câţiva să se ridice
Şi să arate marele complot !

Şi parcă patrioţii trag să moară
Nu-i mai găseşti într-un partid,
Când veneticii fac ţara de ocară
Să-i contrazici, pare deja stupid !

Ne-a afectat o maladivă ciumă
Iar hoţii tâlhăresc pe drum,
Justiţia e azi un fel de glumă
Tot decapând dosarul cu teldrum !

E atât de ruptă şi murdară
Condusă de corupţi sadea,
Care scandează -"corupţia omoară"
Fără să vadă ce se-ntâmplă chiar în Ea !

Mulţi, au crezut că-n ea ne e salvarea
Şi-au pus-o la un loc de cinste,
Dar din procese, lipseşte apărarea
Se dau sentinţe pe culoare sri-iste !

N-avem făină de prescură
Şi am uitat că mai există Rai,
Trăieşte bine cel ce fură
Cel ce munceşte, a ajuns cobai !

Cam toţi visăm doar o minune mare
Ce-i tipică pentru popoarele din Est,
Şi nu vedem că România moare
Că ne-au furat şi pâinea de sub ţest !

Mai sunt în ţara asta patrioţi ?
Ce s-a-ntâmplat, v-au ars de vii ?
De ce-n tribună stau doar hoţii
Ce veţi lăsa voi, moştenire la copii ?

autor...DORIN DUMITRIU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog