Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 26 august 2024

. OMUL PLĂNUIEȘTE, dar, DUMNEZEU HOTĂRĂȘTE ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


🙏🏽 Bucuria mea, așa se spune: "Omul plănuiește, dar, Dumnezeu hotărăște!" El împlinește ceea ce omul își dorește, doar dacă îi este de folos spre mântuire. Știind cuvântul Domnului Iisus Hristos:

          "Fără Mine nu puteți face nimic!" (Ioan 15:5), în tot ceea ce facem trebuie să spunem: "CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU! Într-o minunată istorioară, se spune că erau trei brazi și fiecare dintre ei aveau câte o dorință:
 
Primul, își dorea să ajungă UN PAT pe care să doarmă un împarat.
Al doilea, își dorea să ajungă O CORABIE cu care să călătorească împăratul.
Al treilea, își dorea să nu fie tăiat și să rămână acolo pentru a arăta calea către cer, voia să fie UN INDICATOR SPRE CER.

Într-o zi au venit tăietorii și au tăiat primul brad. Din acest brad s-a făcut ieslea în care a stat Iisus Hristos. Iată s-a implinit dorință bradului, ba chiar a devenit un pat pentru cel mai mare Împărat, înaintea Căruia au venit și s-au închinat păstorii și magii, și ne închinăm și noi toți.

A venit și rândul celui de-al doilea brad. A fost și el tăiat și din el s-a făcut o corăbioară, cu care mergeau ucenicii la pescuit. Bradul dorea să ajungă un corabie care să-l ducă pe împărat. După o vreme Iisus a fost în corabie și de acolo le vorbea oamenilor. Bradul a avut ocazia să-l poarte pe Împăratul Împăraților. Dorința bradului s-a implinit dar cu Domnul.
 
Din al treilea brad cel care nu vroia să fie tăiat, s-a făcut o cruce. Și crucea a arătat și arată drumul către cer, ca o săgeată și ca un indicator pentru crestinii ortodocși. Așadar, 3 BRAZI = 3 DORINȚE!
🙏🏽 Și a mai zis Domnul nostru Iisus: CERE ȘI-ȚI VOI DA! (Matei 7:7).

Nici un spor în casă, tu nu vei avea,
Fără osteneala, de a te ruga.
Caută să afli, cere, si-ți voi da,
Bate cu credință, și-ți voi descuia.
 
Ai un of pe care, nu-l spui nimănui?
De ce uiti ca, eu sunt Maica Domnului?
Ca să ai iar pace, roagă-te mai mult!
Și-ți promit, copile, c-am să te ascult!

🙏🏽 Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeule, pentru rugaciunile Prea Sfintei Maicii Tale și pentru ale tuturor Sfinților Tăi, miluiește-mă pe mine, păcătosul robul Tău.

🙏🏽 Maica Prea Sfântă, Prea Curată și Pururea Fecioară Maria, roagă-te Fiului tău și Dumnezeului nostru și pentru noi păcătoșii, acum, în ceasul morții și în ceasul judecății noastre. Amin!

🙏🏽 SLAVA LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE!
 
                                                                                                              Amin si Aliluia!
                                                                                                              Preot Ioan 🛎️.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog