Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 14 august 2024

PSALMUL 150.

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



Lăudaţi, dreptcredincioşilor, pe Maria, Doamna şi Stăpâna noastră,
Lăudaţi pe puternica noastră apărătoare,
Lăudaţi pe Împărăteasa cerului şi pe preamilostiva noastră Mamă,
Lăudaţi pe grabnica ajutătoare, pe apărătoarea plină de osârdie,
Lăudaţi înaltele ei fapte bune şi minunile ei cele mari.
Lăudaţi-o, cetele Patriarhilor şi Proorocilor,
Lăudaţi-o, Apostolii şi toţi Sfinţii,
Lăudaţi-o, Mucenicii şi Mărturisitorii,
Lăudaţi-o, fecioarele şi cei ce trăiţi în curăţie.
Lăudaţi-o, Pustnicilor şi monahilor,
Lăudaţi-o, toţi credincioşii din toate straturile.
Lăudaţi-o, pruncilor şi toate sufletele neprihănite, care sunteţi cetăţeni cereşti.
Toată suflarea să laude pe cea plină de har, pe pururea Fecioara Maria!
Slavă Tatălui și Fiului și Sfântului Duh
Şi acum și pururea și în vecii vecilor AMIN!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog