Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

sâmbătă, 31 august 2024

Eu ..

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


Te caut pe Tine dis-de-dimineață, 
Te caut în amiezi și în serile târzii,
 Ti-aduc cu umilință jalnica mea viață,
 Că știu ca Tu Doamne m-astepți mereu să vin

 Te caut în slujbe și stau în colț cuminte, 
Încerc ca să-ți cânt și să te-nduioșez, 
Mă umplu de gânduri ce îmi provoc rușine 
Și cineva îmi spune ca să ingenunchez. 

Aștept un răspuns în cele mai mici cuvinte,
 Ce le trimiți mereu prin Duhul Tău cel Sfânt, 
Căci Tu mă vezi aici că sunt fără de minte,
 Și cu rușine vin... nevrednica ce sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog