Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 29 august 2024

SPRE CERURI TE ÎNDREAPTĂ!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




de Preot Sorin Croitoru

Decât să plângi neîncetat
Că viața nu ți-a fost prea dreaptă,
Ridică-n sus privirea ta
Și către ceruri o îndreaptă,

Căci lumea-i rea și-a fost mereu,
Așa e ea și n-ai ce-i cere,
Dar tu ești fiu de Dumnezeu,
Din ceruri vei primi putere!

De ce tot cauți spre pământ,
Nu-ți știi menirea cea cerească?..
Te zbați ca valul înspumat,
Râvnind averea să-ți sporească..

Te faci de râs la Dumnezeu,
Căci nu ești, frate, doar țărână..
Când duhul ți-l vei da cu greu,
De tine toate-or să rămână!

"Ca lumea" vrei să fii, ca ea??
Atunci iubește-o și îndură,
Dar când CA EA vei merge-n iad,
Să nu-i privești pe sfinți cu ură,

Căci ei de lume s-au dezis
Și au trăit o viață dreaptă;
De vrei și tu în cer CA EI,
Spre ceruri, frate, te îndreaptă!
amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog