Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

joi, 8 august 2024

Un profesor de religie....

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




Un profesor de religie intră la oră la clasa a III-a și le vorbește copiilor despre sfinți. La sfârșitul orei copiii primesc ca și temă de casă pentru data viitoare să citească și să scrie viața sfântului al cărui nume îl poartă. O fetiță din prima bancă începe să plângă:

- Ruxandra, de ce plângi? O întreabă profesorul;

- Domnule profesor, eu nu am un sfânt al meu, pentru că pe mine mă cheamă Ruxandra și nu este nici un sfânt cu numele acesta;
- Nu-i nimic Ruxandra, zice profesorul, poți să adopți un sfânt;

- Și cum să fac asta?

- Duminică când mergi la Biserică, te uiți la icoanele de pe pereți și îți alegi de acolo un sfânt!
Ora următoare când profesorul intră în clasă, îi întreabă pe copii cine și-a făcut tema. Toți copiii au făcut-o cu mult entuziasm și dragoste. Când a ajuns la Ruxandra o întreabă:

- Ruxandra, tu ce ai scris?

- Domnule profesor, pe mine nu mă mai cheamă Ruxandra, mă cheamă Paraschiva!

- Cum așa? întreabă profesorul mirat;

- Păi știți, duminică am fost la Biserică să adopt un sfânt și cum tot căutam care sfânt mi s-ar potrivi, am văzut-o pe Sfânta Paraschiva că mi-a zâmbit și atât de mult m-am bucurat încât m-am hotărât nu doar să îi citesc viața ci și să îi port numele. De aceea vă rog și pe dumneavoastră și pe toți colegii mei, ca de azi înainte să îmi spuneți Paraschiva.
____________________
Sfântă Preacuvioasă Maică Parascheva, roagă-te pentru pacea a toată lumea și pentru mântuirea sufletelor noastre. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog