Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 4 ianuarie 2023

Credința,......răbdarea,........nădejdea în Milostivirea Bunul Dumnezeu!

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!



"Odată, un om a cerut lui Dumnezeu o floare și un fluture.
Dumnezeu i-a dat un cactus și o omidă.
Omul s-a întristat că nu a primit ceea ce a cerut.
După o perioadă de timp, omul s-a dus să vadă ce s-a întâmplat cu ce i-a dat Dumnezeu.
Spre marea lui surprindere, cactusul acela urât și cu spini s-a transformat într-o floare minunată, iar omida aceea atât de urâtă s-a transformat într-un fluture superb.
Dumnezeu mereu face ceea ce este mai bine pentru tine.
Drumul Său este cel mai bun, chiar dacă de multe ori ni se pare că nu este așa.
Dacă ai cerut lui Dumnezeu ceva și ai primit altceva, încrede-te că este bine.
Ai siguranța că El îți va da ceea ce ai nevoie la momentul potrivit.
Nu întotdeauna ceea ce dorești este cu adevărat ceea ce ai nevoie.
Încrede-te că El niciodată nu-ți va da ceva rău. Spinii de azi sunt florile de mâine..."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog