Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 2 ianuarie 2023

O pereche de pantofi noi de Paște

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

    

Un copil stătea în faţa unei vitrine unde era un magazin de pantofi .
Copilul locuia pe stradă, desculţ, privind prin fereastră şi tremurând de frig.

O doamnă se apropie de copil şi îi spuse:
- Micuţul meu prieten, la ce te uiţi cu atâta interes prin fereastra asta?
- Îi ceream lui Dumnezeu să-mi dea o pereche de pantofi, a răspuns copilul.

Doamna l-a luat de mână şi au intrat în magazin.
Ceru vânzătorului o jumătate de duzină de şosete pentru copil.

Întrebă dacă i-ar putea da un vas cu apă şi un prosop.
Vânzătorul îi aduse ceea ce i-a cerut. Ea luă copilul în spatele magazinului, îi spălă picioarele şi i le-a şters.

Atunci vânzătorul sosi cu sosetele. Doamna îi puse o pereche copilului şi îi cumpără o pereche de pantofi.
Restul de şosete i le dădu copilului. L-a mângâiat pe cap şi i-a zis:
- Nu e nici o îndoială că acum te simţi mai bine micuţule!
Voi cumpara de la celălalt magazin si hăinuțe pentru timpul mai rece...

Când ea se întoarse ca să meargă la magazinul alaturat copilul o prinse de mână şi, privind-o cu lacrimi în ochi, o întrebă:

- Dumneavoastră sunteţi Mama lui Dumnezeu?...
Pentru că L- am rugat pe Fiul Ei să mă ia și pe mine in brațe că îmi era frig.
Femeia il luă in brațe , iar lacrimile picurau din ochi...

Nu stim ce s- a mai intamplat cu pruncul acela , dar stim că acea îmbrațișare i- a adus multă bucurie si liniste.

Un copil , un orfan , un sărac are trebuință de o bucată de paine , de haine , de căldură , de lumină pentru a zambi.

Siria , Africa , state sărăcite de razboaie, copii războiului din Ucraina, conflicte religioase , suferință si boală așteaptă fericirea de a fi din nou Oameni între ruinele cetăților...

Pentru un orfan sărac Pastele vine atunci cand mușcă dintr- o bucată de pâine.

Pentru un creștin Pastele este trăit doar cu Hristos Cel care a pătimit si Inviat.

O seară în pacea lui Hristos !
Nu uitați !
Astazi nici un copil nu trebuie sa adoarmă flămand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog