Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 24 ianuarie 2023

CROITORUL si MACELARUL ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!








"Un croitor batran, locuia intr-un sat mic si coasea haine foarte frumoase si le vindea la un pret bun. Intr-o zi, un satean sarac a venit la el si i-a spus: "Castigi multi bani din afacerea ta, de ce nu-i ajuti pe saracii din sat? Uita-te la macelarul din sat care are bani putini si totusi, in fiecare zi imparte saracilor bucati de carne gratis." Croitorul nu i-a raspuns si doar a zambit. Bietul om a iesit suparat pe croitor si a zvonit in sat ca croitorul este bogat, dar avar, asa ca oamenii satului s-au suparat pe croitor. Dupa un timp batranul croitor s-a imbolnavit si nici-unul dintre sateni nu i-a dat nici-o atentie si l-au lasat sa moara singur. Zilele au trecut si satenii au observat ca macelarul nu mai trimite carne gratuita saracilor. Intrebat de ce, el a spus: "Batranul croitor, imi dadea in fiecare luna o suma de bani pentru pretul carnii pe care o trimiteam la saraci, iar dupa ce a murit m-am oprit."


🙏 Bucuria mea, iti reamintesc cateva invataturi Sfinte, care ar trebui sa fie intiparite in sufletul nostru, ca sa nu mai judecam.
- Nu judeca ca sa nu fii judecat. De ce vezi paiul, din ochiul altuia, iar barna din ochiul tau nu o vezi?
- Cu masura cu care judeci, cu aceea vei fi judecat!
- De ce vezi mizeria din ograda altuia, iar pe cea din ograda ta nu o vezi?
- Ceea ce ai auzit sa nu crezi niciodata, iar ceea ce ai vazut, sa crezi pe jumatate!
- Cea mai scurta cale catre Rai este: NU JUDECA!
- Cine esti tu sa judeci pe sluga altuia?
- Fiecare oita, va fi spanzurata de propria-i codita!
- Maa, judeca-i tu, ca tu esti Iisus Hristos! Nuuu sfintite parinte, nu sunt eu Iisus Hristos! Pai, atunci lasa-L pe El sa judece ca El este Judecatorul lumii!
 
🙏 Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze si sa-ti lumineze sufletul si inima sa fugi de clveteala si judecata. Amin si Aliluia!
                                                                                                                        Preot Ioan 🔔.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog