Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

miercuri, 11 ianuarie 2023

NEGUSTORUL CEL BOGAT ...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


          🙏 Bucuria mea, se spune ca, intr-un oras vietuia un negustor foarte bogat care avea trei fii. Negustorul, era sarguincios si aduna bogatii peste masura. Si cand l-au intrebat la ce-i trebuie atatea bogatii si de ce le pofteste atat, el a raspuns.; Ma ostenesc ca sa-i asigur pe copiii mei si sa nu le pofteasca si ei! cei trei fii au auzit si s-au lenevit parasind orice fel de lucrare.Cand tatal lor a murit au inceput sa cheltuie bogatia. Parintele lor a dorit sa se intoarca din lumea cealalta, ca sa-si vada copiii cum traiesc fara osteneala si sudoare. Dumnezeu i-a ingaduit si s-a intors in cetate si a venit in casa lui.Cand a batut la usa, un necunoscut a aparut si i-a deschis.Tatal a intrebat de copiii sai, iar el i-a raspuns ca sunt la muncile de jos, din pricina trandavelii care i-a condus la betie si talharie. Ah! a suspinat nesabuitul tata. Eu am crezut ca voi construi RAIUL pentru copiii mei, dar am plasmuit iadul. Astfel nefericitul tata a iesit in oras si a inceput sa sfatuiasca pe toti parintii: ,, OAMENI BUNI SA NU FITI CUM AM FOST EU, FIINDCA, DIN IUBIRE PENTRU COPII I-AM ARUNCAT IN FOCUL IADULUI "FRATILOR NU LASATI MULTA AVERE COPIILOR INVATATI-I SA MUNCEASCA SI MESERIA SA LE-O LASATI DREPT MOSTENIRE. IMPARTITI O PARTE DIN AVEREA VOASTRA SARACILOR INAINTE DE A MURI." Intr-adevar nu exista lucru mai primejdios si mai pierzator de suflet decat sa mosteneasca cineva o avere mare! SA FITI SIGURI CA DE MARILE MOSTENIRI SE BUCURA MAI MULT DIAVOLII DECAT INGERII. Pentru ca prin nimic altceva diavolul nu-i pierde pe oameni mai lesne si mai grabnic decat prin marile mosteniri. De aceea sa lucrezi si sa-i inveti pe copiii tai sa lucreze! Si cand lucrezi sa nu privesti doar la castigul, la folosul si la succesul pe care-l aduce lucrarea ta. Ia seama doar la frumusetea si la multumirea pe care o aduce lucrarea ta prin ea insasi. Amin!

🙏 Har si pace sufletului tau. Amin si Aliluia!

                                                                                                         Preot Ioan 🔔.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog