Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 2 ianuarie 2023

MI-E SACUL GREU..

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!




de Preot Sorin Croitoru
 
Mi-e sacul greu de ani pe umăr,
Atâția ani frumoși s-au dus..
Din nou sunt pregătit să număr,
Din nou voi ține cupa sus!

Din nou întreaga omenire
În zece clipe va păși
Peste o linie subțire
Între "ce-a fost" și "ce va fi"..

Ne vom ura cu multă vervă
Un an deosebit de bun,
Dar Anul Nou ce ne rezervă?
Aceasta.. nu pot eu să spun..

Că nu-i a noastră împlinirea
A ceea ce urăm de zor,
Ci e a Tatălui din ceruri
Și a Preabunului Păstor..

Iar Creatorul ne dorește
Nu omenești banalități,
Ci viață care mântuiește
Pe calea sfintei Lui dreptăți!

De-aceea eu, ca simplu preot,
Vă sorcovesc cu gânduri iar,
Urându-vă un an cu pace
Și mai ales, cu.. MULT, MULT HAR!

amin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog