Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

luni, 16 ianuarie 2023

Floarea recunoștinței

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!

                     

Un tânăr a luat un trandafir, dintr-una din multele florării ale pieței și îi lipseau 50 de bani pentru a completa suma, la care florăreasa i-a spus:
" - Dacă nici pentru o floare nu ai bani, mai bine nu-i dăruieşti nimic, nu vei face nimic altceva decât s-o răneşti pe biata fată."
Băiatul rușinat a plecat capul în jos și a lăsat trandafirul.
Înțelegându-I neputința, din toată sărăcia mea am luat trei trandafiri, iar când am plătit, i-am spus florăresei că intenția acestui băiat valorează mai mult decât trandafirul și comentariul ei.
M-am îndreptat spre băiat și i-am zis:
-Dă-i asta, tu nu-ți face griji, azi pentru tine, mâine pentru mine...
Du-te și cucerește-o campionule și fă-o să se simtă cea mai iubită și importantă persoană din viața ta !
A primit florile cu uimire, s-a uitat la mine cu ochii lui limpezi și plini de iluzie și mi-a spus:
-Mulțumesc frumos, domnule!
Dumnezeu să vă binecuvânteze! ... nu sunt pentru o fată, sunt pentru mama mea, azi e ziua ei de naştere ... "
Și a lăcrimat adânc.
- De ce lăcrimezi ?
A întrebat curios străinul.
- Pentru că mama mea este în Cimitir.
Noi am crescut orfani de tată , iar mama noastră este și rămâne ca o sfântă.
Îngândurat străinul cumpără un buchet de trandafiri să îl ofere mamei lui care trăia.
"Niciodată nu ştim despre situațiile prin care trec semenii noștrii, de aceea nu trebuie judecați niciodată ."
Nu știi ce este în sufletul nimănui.
Fiți buni și nu răniți cu vorba, sprijiniți-vă, ajutați-vă unii pe alții !
Suflet bun în seară lină !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog