Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 3 ianuarie 2023

Și a fost Iisus copil...

"Unii se laudă cu mașinile lor, alții cu casele lor dar eu mă laud cu numele Domnului, Dumnezeului meu. Aceștia s-au împiedicat și au căzut iar eu m-am sculat și m-am îndreptat." Doamne ajută!


,, Și a fost Iisus copil...
Fără leagăn, fără slavă.
Și-n ființa Lui firavă
au pătruns fiori de ger.
Si a fost Iisus copil,
Ca să aibă toți copiii
Tată-n cer.

Și a fost Iisus sărac
se uitau cu milă bacii
cum L-aredeau pe față macii
Cel mai trist dintre copii.
Si a fost Iisus sărac
ca să aibă toți săracii
bogății.

Și a fost Iisus flămând
și plângea din albul pânzii
cum plâng mieii - n zori , plăpând
cu-a lor ochi inrourati.
Si a fost Iisus flâmand,
ca să fie toți flămânzii
săturați.

Și a fost Iisus un miel...
Ce-L pândeau pe-afară leii... și din culmile Iudeii
și-n pustiul arzător...
Si a fost Iisus un miel,
ca să aibă - n El toți mieii
un Păstor.

Și a fost un rob Iisus...
Sus , slujind Împărăția
jos la Iosif și Maria,
lumii-ntregi S-a dat răpus.
Și-a fost fiu și rob Iisus
ca să- avem și noi robia
Și - nfierea lui Iisus . "

Autor : Costache Ioanid
" Și a fost Iisus copil ... "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog